Opgelost door Spotta: Geen bezorging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 462324
Gebruiker
Rob
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen bezorging sinds 1 maand

De oplossing

Folder wekelijks in de bus

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    1984590

    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

    Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

    Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

    Tot slot

    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.


    Een fijne dag en dank voor je geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Deze week bezorgd nu maar afwachten op volgende week.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen