Opgelost door Spotta: Geen bezorging

Everbag

Ik heb nu al 3 weken geen folders ontvangen. In het verleden ook al regelmatig geen folder gehad. Indien ik ze wel krijg is het altijd op het laatste moment dinsdagavond. Ik zou het fijn vinden de folders op zaterdag te krijgen. Spotta heeft zeer slechte bezorgers in dienst.

Folders op zaterdag ontvangen

Spotta
    Beste heer/mevrouw Everbag,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet hebt ontvangen. We begrijpen heel goed dat je iedere week je folders wilt ontvangen. Hieronder lichten we toe hoe we ervoor zorgen dat je het folderpakket weer ontvangt.

Bezorging
    De bezorger voor jouw wijk is onlangs gestopt met bezorgen. We zijn actief op zoek gegaan naar een vervanger met goed resultaat. Met ingang van komende week loopt er weer een bezorger in jouw wijk. Je ontvangt het folderpakket vanaf dan weer in de brievenbus.

Tot slot

Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je vanaf komende week weer veel plezier beleeft aan de folders.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via

Een fijne dag en nogmaals dank voor je geduld.

Spotta Klantenservice

Everbag
Wordt vanaf deze week weer bezorgd, afwachten dus. Bezorgd en op zaterdag nog wel, vorige bezorgen kwam niet of pas op dinsdagavond ik hoop dat deze Blijft

Ook een klacht indienen over Spotta?