Klacht Spotta: Geen folder bezorging

Kleefie

Krijgen al 4 weken geen folders meer bezorgd in Joure op Roefke, gemeente de fryske marren. Het betreft hier de folders die verpakt zijn in plastic.

Folders weer bezorgd worden als voorheen

Spotta
    1857017

Geachte heer/mevrouw Kleefstra,

Hartelijk dank voor uw. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd krijgt.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?