Klacht Spotta: Geen folder ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 404329
Gebruiker
Gerda
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het is nu maandagavond en nog steeds geen folders gehad terwijl de
reclame op maandagmorgen ingaat al meerdere keren klacht ingediend !!!

De oplossing

Eindelijk eens een keer oplossen

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket nog niet gehad hebt. Begrijpelijk dat je de folders het liefst zo snel mogelijk wil ontvangen.

    Bezorgdagen
    Onze bezorgers mogen op zaterdag t/m dinsdag 19:00 bezorgen. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Het zou dus goed kunnen dat je de folders alsnog hebt of gaat ontvangen.

    Contact
    Mail gerust als dit niet het geval is. Je kan ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

    Tip
    Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op spotta.nl of download de Spotta app voor jouw tablet en/of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in

    Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

    Een fijne dag en dank voor je geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    Gerda
    Datum
    👍

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze mogen tot dinsdagavond verspreiden Ben ik het niet mee eens omdat de reclame maandagmorgen ingaat !!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen