Klacht Spotta: Geen folder ontvangen

Gerda

Het is nu maandagavond en nog steeds geen folders gehad terwijl de
reclame op maandagmorgen ingaat al meerdere keren klacht ingediend !!!

Eindelijk eens een keer oplossen

Spotta
    Beste,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket nog niet gehad hebt. Begrijpelijk dat je de folders het liefst zo snel mogelijk wil ontvangen.

Bezorgdagen
    Onze bezorgers mogen op zaterdag t/m dinsdag 19:00 bezorgen. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Het zou dus goed kunnen dat je de folders alsnog hebt of gaat ontvangen.

Contact
    Mail gerust als dit niet het geval is. Je kan ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Tip
    Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op spotta.nl of download de Spotta app voor jouw tablet en/of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in

Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta
    👍

Gerda
Ze mogen tot dinsdagavond verspreiden Ben ik het niet mee eens omdat de reclame maandagmorgen ingaat !!

Ook een klacht indienen over Spotta?