Klacht Spotta: Geen folder ontvangen vanaf begin december op ons nieuwe adres.

Klachtnummer
# 345916
Gebruiker
NM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij wonen sinds begin december in onze nieuwbouwwoning en hebben tot op heden nog geen reclamefolders ontvangen.

De oplossing

Zorgen dat we vanaf nu wel folders krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw melding. Helaas hebben we u telefonisch niet kunnen bereiken om u te kunnen informeren over het bezorgen in uw wijk.
    Voor vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op 0900-8774636.


    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen