Klacht Spotta: Geen folderpakker

Jelmar

Sinds 1 december 2015 ben ik verhuist naar onze nieuwe woning gelegen in Ede.
Echter ontvang ik (nog) steeds niet de folders van Spotta. Elke week dien ik een klacht in en krijg ik een geautomatiseerde reactie terug. Zelf op het verzoek tot contact komt geen reactie. Zeer teleurstellende service.

Het is dat je niet kunt overstappen anders was ik per direct overgestapt.

Hopelijk komt er snel een reactie van Spotta.
Nu krijgen ze een dikke 1 als cijfer,

Iedere week de folders op tijd ontvangen.

Spotta
    Geachte heer v/d Ploeg,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij hebben opnieuw de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Jelmar
    Ook deze week geen folderpakket ontvangen ondanks de (automatische) reactie dat de klacht is doorgeven aan de bezorgcoördinator van mijn wijk.

Blijft een teleurstellende 1!
    Spotta
    Geachte heer v/d Ploeg,

Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket opnieuw te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?