Opgelost door Spotta: geen folderpakket ontvangen

marsawa

geen folderpakket ontvangen en is vandaag ook niet na bezorgd. hoop dat ik deze nog ontvang ivm sinterklaas,kerst

folderpakket alsnog ontvangen

Spotta
    Geachte mevrouw Walraven,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Spotta Klantenservice
    marsawa
    jullie hebben een mooie service, alleen werkt het niet altijd even goed. Meestal wel hoor. Maar had nu ook geen mail gehad een donderdag of het pakket nabezorgd was.
    Verder heel tevreden. top

marsawa

Ook een klacht indienen over Spotta?