Opgelost door Spotta: geen folderpakket ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 139323
Gebruiker
marsawa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

geen folderpakket ontvangen en is vandaag ook niet na bezorgd. hoop dat ik deze nog ontvang ivm sinterklaas,kerst

De oplossing

folderpakket alsnog ontvangen

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw Walraven,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Alle folders online
    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice
  2. Auteur
    marsawa
    Datum
    jullie hebben een mooie service, alleen werkt het niet altijd even goed. Meestal wel hoor. Maar had nu ook geen mail gehad een donderdag of het pakket nabezorgd was.
    Verder heel tevreden. top

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marsawa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen