Klacht Spotta: Geen folders, geen reactie na meerdere mails

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 605858
Gebruiker
R. B.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na een poosje elke week een mail gestuurd te hebben naar Spotta hebben we het opgegeven al een tijdje geleden, totdat ik deze site ontdekte en het nu weer ga proberen.
Wij krijgen nu al maanden geen folders meer, maar we hebben wel een ja stciker. Maar geen enkele reactie van Spotta hoor. Ook niet dat xe geen bezorgers hebben. Want dat denk je dan. Geef gewoon in ieder geval een reactie, hoe moeilijk kan het zijn?!

Gewenste oplossing

Een reactie die uitlegt wat er aan de hand is. En graag weer bezorgen van de folders
Geboden oplossing
Zoals al gedacht wederom geen folders deze week.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Baltus,


    Wij betreuren het dat de melding niet is hersteld.

    De melding is direct doorgezet naar de afdeling bezorgen, met het dringende verzoek dit zo snel mogelijk op te lossen. De afdeling bezorgen gaat verdere maatregelingen treffen om de melding zo spoedig mogelijk op te lossen.

    Onze oprechte excuses en een fijne dag gewenst.

    Met vriendelijke groeten,
    Afdeling Kwaliteitsbeheer

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen