Opgelost door Spotta: Geen folders

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 568455
Gebruiker
Jacquelina
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goede middag

Hier een klacht van de folders in plastic, het is continu raak dat we geen folders krijgen, volgens mij worden de bezorgers niet betaald om ze weg te gooien, de meeste mensen willen graag de folders lezen.

Vooral als het regent komen er geen folders soms gaat het een paar weken goed en dan weer niks het gaat om het adres.

Ik hoop dat jullie hier iets aan doen want er zijn meerdere folders die beginnen al op zondag afgelopen weekend weer niets gehad.

Mvg J keijser

Boerewagen hoorn

Gewenste oplossing

Zorgen dat we elk week de folders krijgen en wel op zaterdag.
Geboden oplossing
Oké
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Keijser,


    Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers.

    Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond.

    Graag vernemen wij of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen. 

    Met vriendelijke groet,
    Afdeling Kwaliteitsbeheer

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen