Klacht Spotta: Geen folders al paar weken

Klachtnummer
# 359947
Gebruiker
**geenfolders**
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen folders ontvangen, al paar weken

De oplossing

zorgen dat we wél de folders krijgen, graag ook nog die van deze week

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,


    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag uiterlijk 20:00 in uw brievenbus ontvangt.
    Mocht dit niet het geval zijn horen we het graag van u.

    Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen