Klacht Spotta: Geen folders al weken

Gerda

Ik heb al meerdere malen doorgegeven dat we al weken geen reclame krijgen in de straten om ons heen steken ze overal uit de bus en wij worden overgeslagen! Er lopen hier kinderen en als die niet lopen gooit papa ze in de container
heb ik van de zomer zelf gezien,
reclame de bode en het stadsblad toen ik er wat van zei kreeg ik een vinger omhoog omdat hij betrapt was natuurlijk.
Gaan ze nu eindelijk stappen ondernemen? Ook wil ik even erbij vermelden dat ze ook altijd in de regen staan en doornat zijn dus zo kun je ze ook niet meer verspreiden er staat een buitenlandse naam op en een adres: middellaan 722 .

Terugbellen en oplossen

Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Als eerste bekijken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Op het adres dat je aan ons hebt doorgeven, hebben wij geen bezorger.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?