Klacht Spotta: geen folders bezorgt oa kruitvat, lidl, plus, ah e a

Klachtnummer
# 385479
Gebruiker
Legebus#19
Datum
4 reacties

Details

De klacht

al enkele maanden worden er geen folders bezorgd

De oplossing

hervatting bezorging

4 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders. Axender is bijvoorbeeld een grote andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat en Trekpleister. U kunt Axender bereiken via hun contactformulier: https://www.axender.nl/klantenservice/klachtenformulier/

    Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden.Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https://www.spotta.nl/klantenservice

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
  2. Auteur
    Legebus#19
    Datum
    Nog steeds geen folders ontvangen.....
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op.

    Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  4. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op.

    Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen