Klacht Spotta: Geen folders gehad vanaf 8 september t.m. 14 september 2019

Marietje ma.

Best mensen,
Wij hebben het pakket waarin o.a. deka, lidl, aldi, blokker etc. in zitten nog steeds niet gehad. Dit pakket was vanaf 8 t.m. 14 september 2019, inmiddels zijn wij al een week verder dus het folderpakket van 15 september t.m. 21 september 2019 is nu aan de beurt en nog steeds niet in de brievenbus. Wij hopen dat u hier het een en ander kunt rechtzetten met de bezorger zodat wij ook folders krijgen en niet zoals de laatste tijd helemaal geen folders meer.
Groeten,
appartementsgebouw De Brandaris

GRaag de bezorger inlichten en zorgen dat ook wij folders krijgen.

Spotta
    Geachte heer/mevrouw Paap- van Rixel,

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij ook de toevoeging van uw huisnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken.
    U kunt uw gegevens het beste naar ons sturen door op dit bericht te antwoorden.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta
    Marietje ma.
    adres:
    de Zandkuil 33-A
    1974RH IJmuiden
    Appartementencomplex De Brandaris
    Inmiddels hebben wij geen folders gehad die betrekking hebben op de week vanaf 15 september t.m. 21 september 2019. Dus dit is al de tweede week geen folderpakket?????
    Spotta
    Geachte mevrouw Paap- van Rixel,

Bedankt voor uw bericht. Zojuist hebben we telefonisch contact gehad. Hartelijk dank voor uw tijd.
    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?