Opgelost door Spotta: geen folders gehad

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 358688
Gebruiker
K van Hengel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

geen folders gehad de laatste weken

De oplossing

folders bezorgen

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,


    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag uiterlijk 20:00 in uw brievenbus ontvangt.

    Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd krijgt.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

  2. Auteur
    K van Hengel
    Datum
    deze week is het folder pakket weer bezorgt, of dit in de toekomst zo blijft zal de tijd leren.

    in ieder geval bedankt voor Uw inspanning


    Mvg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K van Hengel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bezorging hervat
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen