Klacht Spotta: Geen folders helaas

denbogus

Al wekenlang geen reclame folders meer thuis bezorgd waardoor ons gezin verscillende kortingen missen!

Zorgne voor wekelijkse bezorging

Spotta
    Geachte heer/mevrouw Susteren,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?