Klacht Spotta: Geen folders maanden lang

Klachtnummer
# 390512
Gebruiker
Den Haag 070
Datum
10 reacties

Details

Klacht

Sinds een aantal maanden ontvang ik geen folders meer thuis.

Gewenste oplossing

Wekelijks Folders bezorgen zoals het voorheen ging

10 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders.

    Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https://www.spotta.nl/klantenservice

    Axender is een andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat en Trekpleister.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders.

    Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https://www.spotta.nl/klantenservice

    Axender is een andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat en Trekpleister.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  3. Auteur
    Den Haag 070
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.
    Wij hebben uw melding in behandeling en gaan contact opnemen met de bezorger. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  5. Auteur
    Den Haag 070
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    Spotta
    Datum
    Goedemiddag meneer/mevrouw Idoe,

    Hartelijk dank voor uw melding.
    Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 19:00 uur verspreiden. Mocht u geen folderpakket met folders van onder andere de Aldi, Blokker & Karwei voor dinsdagavond 19 uur hebben ontvangen, dan horen wij het graag.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Spotta Klantenservice
  7. Auteur
    Den Haag 070
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Tot heden heb ik geen folder pakket ontvangen. Ik heb het ook aan de buren in de straat gevraagd of die het hebben ontvangen, de buren hebben het ook niet ontvangen.

  8. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op.

    Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  9. Auteur
    Den Haag 070
    Datum
    tot op heden geen verandering, nog geen enkele folder ontvangen
  10. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw

    Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw postcode, huisnummer en telefoonnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken. U kunt uw gegevens het beste naar ons sturen door op deze mail te antwoorden.

    Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen