Klacht Spotta: Geen folders meer gehad de afgelopen 5 a 6 weken

Klachtnummer
# 373279
Gebruiker
Wouw070
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De laatste weken geen folders gekregen. Wil ze graag vanaf komende week allemaal weer ontvangen....

De oplossing

Ik wil de folders weer ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    1859609

    Geachte heer/mevrouw van Wouw,

    Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week (30 juni) zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de Spotta folders ( Ald, Lidl, Praxis, Blokker) zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 19:00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen