Klacht Spotta: geen folders ontvangen ( al langere periode)Spotta

Klachtnummer
# 190460
Gebruiker
Ruijssenaars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al langere periode geen wekelijkse folders (spotta) ontvangen.
Enkele weken wel en de bezorger aangesproken. zijn antwoord was
dat hij ermee stopte te bezorgen.
Enkele woningen met dezelfde postcode ontvangen helemaal niets.

De oplossing

Graag weer bezorging evt. bezorg ik ze zelf in onze straat.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ruijssenaars,

    bedankt voor uw bericht. Erg vervelend om te horen dat u het pakket niet ontvangen heeft. Wij zullen uw melding in behandeling nemen en onze bezorger hierop aanspreken. Wij gaan ervan uit dat u komende week de folders weer ontvangt. Mocht dat niet het geval zijn horen wij dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Nathalie

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen