Klacht Spotta: Geen folders ontvangen

Klachtnummer
# 276886
Gebruiker
Sam berg
Datum
2 reacties

Details

De klacht

1 maand 1 keer folder maar onvangen.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend dat de folder bezorging niet naar wens verloopt. We gaan de melding bespreken met de bezorger. Groet Anita
  2. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    bedankt voor uw bericht.
    We hebben de melding verwerkt in ons systeem en gaan hierover nogmaals in gesprek met de bezorger.
    We begrijpen dat het heel vervelend is wanneer de bezorging niet naar wens verloopt.

    Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?