Klacht Spotta: Geen folders ontvangen

Klachtnummer
# 375142
Gebruiker
Jose
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen folders ontvangen

De oplossing

Zorgen dat folders weer bezorgd worden

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van week 29 zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?