Klacht Spotta: geen folders ontvangen al 2 maanden.

Klachtnummer
# 422392
Gebruiker
poekie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb al n paar maanden geen folders in mn bus gehad, wat is hier de reden van?

De oplossing

wil ze weer graag ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Kivits,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. We begrijpen heel goed dat je iedere week je folders wilt ontvangen. Hieronder lichten we toe hoe we ervoor zorgen dat je het folderpakket weer ontvangt.

    Bezorging
    De bezorger voor jouw wijk is onlangs gestopt met bezorgen. We zijn actief op zoek gegaan naar een vervanger met goed resultaat. Met ingang van komende week loopt er weer een bezorger in jouw wijk. Je ontvangt het folderpakket vanaf dan weer in de brievenbus.

    Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je vanaf komende week weer veel plezier beleeft aan de folders.

    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag en nogmaals dank voor je geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen