Klacht Spotta: geen folders ontvangen de laatste weken

sad Niet opgelost
Pieter

de laatste weken ontvangen we geen folders

goede bezorging

Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht.

Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders. Axender is bijvoorbeeld een grote andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat en Trekpleister. U kunt Axender bereiken via het telefoonnummer: 030 - 755 69 30 of via hun contactformulier: https://www.axender.nl/klantenservice/klachtenformulier/

Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden.Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https://www.spotta.nl/klantenservice

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Spotta

Pieter
Wellicht is het nog te vroeg om iets positiefs te melden. Afgelopen week nog steeds geen folders ontvangen, maar het zou kunnen dat de communicatie met de bezorgen pas kon plaatsvinden na de bezorging van deze week. WE WACHTEN HET AF!!!!!

Ook een klacht indienen over Spotta?