Klacht Spotta: Geen folders ontvangen.

Klachtnummer
# 384960
Gebruiker
E.P.J.M. Besseler
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geen folders ontvangen aan de Schildkampstraat in Glanerbrug/Enschede

De oplossing

Folderverspreiding weer op gang brengen.

4 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Besseler,


    Hartelijk dank voor uw melding. Momenteel is de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op zondag, maandag en dinsdag tot 19:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta




  2. Auteur
    E.P.J.M. Besseler
    Datum
    Ook vorige week geen folders.
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Besseler,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag,maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.


    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  4. Auteur
    E.P.J.M. Besseler
    Datum
    Al weken geen folderpakket ontvangen.

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen