Klacht Spotta: Geen folders ontvangen.

Geen folders ontvangen aan de Schildkampstraat in Glanerbrug/Enschede

Folderverspreiding weer op gang brengen.

Spotta
    Geachte heer/mevrouw Besseler,

Hartelijk dank voor uw melding. Momenteel is de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op zondag, maandag en dinsdag tot 19:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen.

Klantenservice Spotta

E.P.J.M. Besseler
    Ook vorige week geen folders.
    Spotta
    Geachte heer/mevrouw Besseler,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag,maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta
    E.P.J.M. Besseler
    Al weken geen folderpakket ontvangen.

Ook een klacht indienen over Spotta?