Klacht Spotta: Geen folders ontvangen

ploman

Ik ontvang al enkele maanden geen folder pakket.
Al meerdere malen via site van spotta gemeld. Geen reactie ontvangen.

Reguliere bezorging van folders

Spotta

Geachte heer Loman,

Alle folders online

Groet Klantenservice

ploman
    Fijn dat u de bezorging heeft geïnformeerd, maar dat heeft voor deze week niets geholpen. Ook deze weer weer niets ontvangen!
    Spotta
    Geachte heer/ mevrouw

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?