Klacht Spotta: geen folders ontvangen

Klachtnummer
# 581489
Gebruiker
niet van toepassing
Datum
3 reacties

Details

Klacht

heel vaak geen folders ontvangen soms wel en dan weer niet.

Gewenste oplossing

de bezorgen hierop aanspreken.

3 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hessing,


    Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers.

    Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met een uitloop naar dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie.

    Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen. 

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland.

    Uw antwoord zien wij graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Afdeling Kwaliteitsbeheer

  2. Auteur
    niet van toepassing
    Datum
    De reactie is dat ik de folders nog steeds niet heb ontvangen het is nu woensdag.
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Hessing,

    Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen.

    Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

    • De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
    • Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
    • Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

    Tip
    In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

    Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Kwaliteit

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen