Klacht Spotta: geen folders ontvangen

Klachtnummer
# 398435
Gebruiker
Standhardt
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Al 8 weken geen folders mogen ontvangen

Gewenste oplossing

Graag folders ontvangen

5 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders.

    Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https://www.spotta.nl/klantenservice

    Axender is een andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Etos en Trekpleister. https://www.axender.nl/klantenservice/klachtenformulier/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders.

    Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https://www.spotta.nl/klantenservice

    Axender is een andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Etos en Trekpleister. https://www.axender.nl/klantenservice/klachtenformulier/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders.

    Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https://www.spotta.nl/klantenservice

    Axender is een andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Etos en Trekpleister. https://www.axender.nl/klantenservice/klachtenformulier/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  4. Auteur
    Standhardt
    Datum
    Wij hebben de folders weer ontvangen
    Graag een opdrukken op het plastic of een sticker dat het van spotta is
  5. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte her/ mevrouw Standhardt,

    Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat u het pakket weer ontvangen heeft.

    Mocht er in de toekomst weer iets zijn dan horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen