Klacht Spotta: geen folders ontvangen

Standhardt

Al 8 weken geen folders mogen ontvangen

Graag folders ontvangen

Hartelijk dank voor uw bericht.

Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders.

Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https://www.spotta.nl/klantenservice

Axender is een andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Etos en Trekpleister. https://www.axender.nl/klantenservice/klachtenformulier/

Standhardt
    Wij hebben de folders weer ontvangen
    Graag een opdrukken op het plastic of een sticker dat het van spotta is
    Geachte her/ mevrouw Standhardt,

Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat u het pakket weer ontvangen heeft.

Mocht er in de toekomst weer iets zijn dan horen wij dat graag.

Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?