Opgelost door Spotta: geen folders ontvangen

Gesina49

geachte heer/mevrouw,

Deze week hebben wij geen folders ontvangen. Betreft de folders in plastic voor Stationsweg 15, 8401 DK Gorredijk

Graag zou ik nog folders ontvangen en voor de komende tijd!

Spotta
    Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag,maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?