Klacht Spotta: Geen folders ontvangen

luna

Is een poosje goed gegaan, met de bezorging, maar helaas is het weer over ,geen folders ontvangen 2x

Dat de reclame folders bezorgd worden en het liefst optijd .En niet op woensdag zodat je de aanbiedingen mis loopt.

Spotta
    Geachte heer/mevrouw Spronsen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders.

Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden.Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https://www.spotta.nl/klantenservice

Axender is bijvoorbeeld een grote andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat en Trekpleister. U kunt Axender bereiken via het telefoonnummer: 030 - 755 69 30 of via hun contactformulier: https://www.axender.nl/klantenservice/klachtenformulier/

Graag hoor ik om welk pakket het gaat, alvast bedankt voor uw reactie.

Spotta Klantenservice
    luna
    Nog 1 dag afwachten of ik de folders wel of niet krijgt !!!

Ook een klacht indienen over Spotta?