Opgelost door Spotta: geen folders ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 353443
Gebruiker
martendi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

geen folders ontvangen

De oplossing

alsnog bezorging

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,


    Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    martendi
    Datum
    toch vanmiddag nog ontvangen, klacht onterecht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
martendi
Datum
Uiteindelijke oplossing
toch later in de middag ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?