Klacht Spotta: Geen folders ontvangen

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 407081
Gebruiker
Charlie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al weken geen folders ontvangen, zie de jongen met de folders aan de overkant in de hof lopen en hij slaat hele stukken over, heb geen ja/nee sticker!

De oplossing

zorgen dat de bezorger zijn werk goed doet

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet hebt ontvangen. We begrijpen heel goed dat je iedere week je folders wilt ontvangen. Hieronder lichten we toe hoe we ervoor zorgen dat je het folderpakket weer ontvangt.

    Bezorging
    De bezorger voor jouw wijk is onlangs gestopt met bezorgen. We zijn actief op zoek gegaan naar een vervanger met goed resultaat. Met ingang van deze week loopt er weer een bezorger in jouw wijk. Je ontvangt het folderpakket vanaf dan weer in de brievenbus.

    Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je vanaf deze week weer veel plezier beleeft aan de
    folders.

    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag en nogmaals dank voor je geduld.


    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Charlie
Datum
Uiteindelijke oplossing
De meeste folders zijn ingegaan maar tot op heden niets ontvangen! Vr gr Rosalind
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Spotta?