Opgelost door Spotta: geen folders

aasia

WEER geen folders ontvangen dit is nu al week 3 dat er niks binnen komt en ik snap niet waarom de klachten 100 tekens lang zou moeten zijn voordat je verder kunt gaan

wel bezorgen !!

Spotta
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Marjolein
    Spotta Klantenservice
    klantenservice@spotta.nl
    goed en snel

aasia

Ook een klacht indienen over Spotta?