Opgelost door Spotta: geen folders

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 140318
Gebruiker
aasia
Datum
2 reacties

Details

De klacht

WEER geen folders ontvangen dit is nu al week 3 dat er niks binnen komt en ik snap niet waarom de klachten 100 tekens lang zou moeten zijn voordat je verder kunt gaan

De oplossing

wel bezorgen !!

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Alle folders online
    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Marjolein
    Spotta Klantenservice
    klantenservice@spotta.nl
  2. Auteur
    aasia
    Datum
    goed en snel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
aasia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?