Klacht Spotta: Geen folders

Klachtnummer
# 391242
Gebruiker
Dolfijntje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg al 6 week lang gedn folderpakket meer met oa de folder van aldi

De oplossing

Dat ze weef bezorgd worden heb telefonisch contact gehad en ze zeiden day er bij mij een bezorger is maar krijg nog steeds niks

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van de Belt,


    Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van 29 september zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 19:00. Mocht u ze dan niet hebben ontvangen horen we het alsnog graag van u.

    Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?