Klacht Spotta: Geen folders

Klachtnummer
# 430123
Gebruiker
Yasmina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ontvang al 3 weken geen reclame folders

De oplossing

Ik wil gewoon folders ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket niet hebt ontvangen. Fijn dat je dit aan ons laat weten. Wij als echte folderfans begrijpen als geen ander dat je graag voordeel wilt spotten.

    Bezorger afwezig
    De vaste bezorger van jouw kan helaas niet bezorgen i.v.m. calamiteiten. Het is ons nog niet gelukt om een tijdelijke vervanger te regelen. Wij hopen deze zo snel mogelijk te vinden zodat je de folders weer ontvangt.

    Tip
    Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op spotta.nl of download de Spotta app voor jouw tablet en/of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag en dank voor je geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen