Klacht Spotta: Geen folders

Klachtnummer
# 304692
Gebruiker
Elsisabeth
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al 4 weken geen folders ontvangen

De oplossing

Graag folders. Nog heen antwoord gekregen

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vunderink,


    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,


    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?