Klacht Spotta: Geen folders

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 265392
Gebruiker
Rilana1994
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2e klacht het zou geregeld worden met de folders maar nog steeds niks gekregen vind het erg vervelend
Gaat om folder pakket

De oplossing

Folderpakket echt ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rilana1994
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nou al 3e keer nee nog niet opgelost krijg nog steeds geen folders
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen