Klacht Spotta: Geen folders

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 369534
Gebruiker
Jane_w
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij krijgen al een hele ruime tijd soms wel een folder soms niet en nu al zeker weer drie weken niet. Heb al meerdere meldingen gedaan.

Gewenste oplossing

Wil graag weer folders hebben
Geboden oplossing
Nieuwe bezorgen
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen