Opgelost door Spotta: geen folders

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 467728
Gebruiker
Franobanco
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik krijg al jaren zeer onregelmatig folders en nu al 8 weken niet meer ik weet niet waar ik terecht moet

De oplossing

wel folders

2 reacties

  1. Auteur
    Franobanco
    Datum
    haringkade Scheveningen
  2. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Kuijlaars,

    Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten dat je de folders onregelmatig ontvangt.

    Bezorgdagen

    Onze bezorgers mogen de folders op zaterdag t/m dinsdag verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

    SInds 1 juli 2020 geldt in Den Haag de ja sticker. Heb je deze al op je brievenbus?

    Tip

    Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Folders.nl of download de
    www.Folders.nl/app voor jouw tablet en/of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeel handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via
    https://www.spotta.nl/klantenservice.

    Fijne dag gewenst!

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Franobanco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen