Opgelost door Spotta: geen folders

Franobanco

Ik krijg al jaren zeer onregelmatig folders en nu al 8 weken niet meer ik weet niet waar ik terecht moet

wel folders

haringkade Scheveningen
    Spotta
    Beste heer/mevrouw Kuijlaars,

Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten dat je de folders onregelmatig ontvangt.

Bezorgdagen

Onze bezorgers mogen de folders op zaterdag t/m dinsdag verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

SInds 1 juli 2020 geldt in Den Haag de ja sticker. Heb je deze al op je brievenbus?

Tip

Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Folders.nl of download de
    www.Folders.nl/app voor jouw tablet en/of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeel handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via

Fijne dag gewenst!

Spotta Klantenservice

Franobanco

Ook een klacht indienen over Spotta?