Opgelost door Spotta: geen folders

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 423824
Gebruiker
diesel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

weer geen folders ontvangen

De oplossing

achter de bezorgers aan en de folders bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/ mevrouw Hietbrink,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet hebt ontvangen. Het is uiteraard de bedoeling dat je de folders nu weer thuis had moeten ontvangen.

    Melding
    We nemen nogmaals contact met onze bezorger op en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

    Tip
    Heb je in de tussentijd Spotta.nl of onze app al bekeken? Hiermee heb je de beste aanbiedingen en de leukste inspiratie altijd bij de hand. Waar je ook bent. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

    Tot slot
    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag toegewenst.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
diesel
Datum
Uiteindelijke oplossing
zondag al folders gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen