Opgelost door Spotta: Geen gepersonaliseerd folderpakket ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 422932
Gebruiker
Ongeduldig!
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor de 4e week op rij geen gepersonaliseerd folderpakket ontvangen.
Ik heb de folders uitgekozen en zou ze via de post ontvangen.
Heb ondertussen iedere week, dat ik geen folderpakket heb ontvangen een mail gestuurd. Dus dit is de 4e mail.
Tot op heden niets gehoord en geen verbetering!!!!!!

De oplossing

Ik wil gebeld worden met een oplossing!

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht. Zojuist heb ik deze situatie telefonisch met jou besproken en is het vanaf aankomende week opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    Ongeduldig!
    Datum
    Beste SPOTTA,

    zullen we eerst maar even afwachten of het probleem inderdaad opgelost is/wordt?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ongeduldig!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hadden, voor een mij totaal niet begrijpbare reden, de toevoeging van het huisnummer verkeerd ingevoerd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Spotta?