Opgelost door Spotta: Geen golders ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 455984
Gebruiker
Aad
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ontvangen al maanden geen folderpakket

De oplossing

Weer folders bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Willemsen,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet hebt ontvangen. We begrijpen heel goed dat je iedere week je folders wilt ontvangen. Hieronder lichten we toe hoe we ervoor zorgen dat je het folderpakket weer ontvangt.

    Bezorging
    De bezorger voor jouw wijk is onlangs gestopt met bezorgen. We zijn actief op zoek gegaan naar een vervanger met goed resultaat. Met ingang van komende week loopt er weer een bezorger in jouw wijk. Je ontvangt het folderpakket vanaf dan weer in de brievenbus.

    Tot slot

    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je vanaf komende week weer veel plezier beleeft aan de folders.

    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via
    https://www.spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag en nogmaals dank voor je geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aad
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hoop dat het waar is, eerst zien dan geloven Heb de laatste maanden regelmatig een klacht bij spotta ingediend waar in het geheel niet op os gereageerd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen