Klacht Spotta: geen reclame ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447647
Gebruiker
simone123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

al weken geen reclame ontvangen jaar geleden precies hetzelfde na ^6x contact gehad te hebben ging het daarna goed nu weer al weken niks ontvangen

De oplossing

zorgen dat er weer bezorgt wordt

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

    Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

    Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

    Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via Folders.nl/consumentenservice.

    Een fijne dag.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
simone123
Datum
Uiteindelijke oplossing
nog steeds geen reclame ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen