Klacht Spotta: geen reclame ontvangen

simone123

al weken geen reclame ontvangen jaar geleden precies hetzelfde na ^6x contact gehad te hebben ging het daarna goed nu weer al weken niks ontvangen

zorgen dat er weer bezorgt wordt

Spotta

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via Folders.nl/consumentenservice.

Een fijne dag.

simone123
nog steeds geen reclame ontvangen

Ook een klacht indienen over Spotta?