Klacht Spotta: geen reclame ontvangen

Geenidee.

Beste lezer, Mw. Op den Kamp woont bij Zorgcentra Aldenhof in de aanleunwoningen op Nr. 101. Verschillende weken geleden heb ik voor haar de reclame besteld, deze kreeg zij namelijk niet.
Nu is Mw. komen doorgeven dat zij deze 1x heeft ontvangen en daarna niets meer heeft gekregen!!!
Graag doorgeven dat zij dit graag wekelijks wil ontvangen.
Alvast bedankt.
Receptie Aldenhof Jacqueline Habets.

Graag Mw. iedere week haar reclame in de bus stoppen

Spotta
    Beste mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat de folders niet worden ontvangen door mevrouw op den Kamp. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot

Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag.

Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?