Klacht Spotta: geen reclame

Ansvorstenbosch

reclame al 2 maanden in pactic niet ontvangen postcode 5022gk ligt op straat verspreid ze krijgen er toch geld voor het bedrijf kost dit onnodig geld en het bedrijf dat reclame verspreid moet dit toch ook in de gaten houden

zorgen dat het weer wordt verspreid

Spotta
    Geachte mevrouw Vorstenbosch,Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. We hebben de bezorgersservice in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Alle folders online
    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.Met vriendelijke groet,Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?