Klacht Spotta: Geen reclamefolders meer ontvangen al een aantal weken

Constance

Geen folders meer ontvangen van superplus jan linders coop,
Als jullie geen bezorgers hebben geef ze dan met de post mee zelf ben ik postbode en bij ons in de regio Venlo worden ze met de plastic zak bij de post meegegeven is een oplossing?

Met de post meegeven.

Spotta

Bedankt voor uw bericht. De door u genoemde folders zijn geen folders die door Spotta verspreid worden. Spotta is verantwoordelijk voor de folders van o.a. Aldi, Kruidvat, Lidl. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden waarop Spotta staat gedrukt. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Spotta

Constance
    Oke bedankt ,heb ze net ontvangen maar het zijn de andereren di we niet ontvangen
    Spotta
    Geachte heer mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u de Spotta folders heeft ontvangen.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?