Opgelost door Spotta: geen supermarkt folders

tommie

ik krijg nooit de folder van dekamarkt,lidl,aldi,vomar.Woon in Egmond aan Zee.
Gemeente Heiloo krijgt wel al die folders.,Is het mogelijk dat de gemeente Bergen waaronder wij vallen deze folders ook kunnen krijgen.

graag alle supermarkt folders in de omgeving Gemeente Bergen.
Nabezorging van de folders.top

Spotta
    Beste,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

klachtnr. 1922604

Een fijne dag.

Ook een klacht indienen over Spotta?