Opgelost door Spotta: gen spotta ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 424138
Gebruiker
erik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb nu al 2 weken geen spotta mogen ontvangen

De oplossing

bezorger aanspreken deze voortaan wel te bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Brugmans,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket niet hebt ontvangen. Fijn dat je dit aan ons laat weten. Wij als echte folderfans begrijpen als geen ander dat je graag voordeel wilt spotten.

    Bezorger absent
    De vaste bezorger van jouw wijk is absent geweest. Het is niet gelukt om een tijdelijke vervanger te regelen. Het goede nieuws is dat je vaste bezorger weer terug is. We gaan er vanuit dat je vanaf nu weer netjes de folders ontvangt.

    Tip
    Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op spotta.nl of download de Spotta app voor jouw tablet en/of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag en dank voor je geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta

Uiteindelijke oplossing

Auteur
erik
Datum
Uiteindelijke oplossing
een vervanger zoeken en aannemen is dat alles merk er weinig van na 2 weken geen Spotta te hebben gekregen. U had al gelijk een vervanger(ster) in moten zetten.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Spotta?