Opgelost door Spotta: gen spotta ontvangen

sad Opgelost
erik

heb nu al 2 weken geen spotta mogen ontvangen

bezorger aanspreken deze voortaan wel te bezorgen

Spotta
    Beste heer/mevrouw Brugmans,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket niet hebt ontvangen. Fijn dat je dit aan ons laat weten. Wij als echte folderfans begrijpen als geen ander dat je graag voordeel wilt spotten.

Bezorger absent
    De vaste bezorger van jouw wijk is absent geweest. Het is niet gelukt om een tijdelijke vervanger te regelen. Het goede nieuws is dat je vaste bezorger weer terug is. We gaan er vanuit dat je vanaf nu weer netjes de folders ontvangt.

Tip
    Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op spotta.nl of download de Spotta app voor jouw tablet en/of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

erik
een vervanger zoeken en aannemen is dat alles merk er weinig van na 2 weken geen Spotta te hebben gekregen. U had al gelijk een vervanger(ster) in moten zetten.

Ook een klacht indienen over Spotta?