Klacht Spotta: Gooi geen pakketjes folders in plastic in oud papierbak

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 450132
Gebruiker
Wijntje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorige week maandag gooit een dame een behoorlijke hoeveelheid pakketjes folders met het plastic er nog omheen in de oud papierbak aan de meester van houtenstraat in ridderkerk. Snap dat er soms pakketjes over zijn (maar dit waren er wel weg veel ?!).maar haal dan in ieder geval het plastic eraf als je ze in een oud papierbak gooit als dit uberhaupr de bedoeling is ??

De oplossing

Medewerkers erop aan spreken.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten dat je een partij folderpakketten hebt gevonden. We waarderen het enorm dat je de moeite neemt hier een melding van te maken.

    Wil je ons laten weten of de folders er nog steeds liggen?.

    Melding met code
    We willen de bezorger hierop aanspreken. Hiervoor hebben we de code nodig die op het folderpakket staat. Kan je de code aan ons doorgeven?

    Waar vind je de code?
    De code begint met één of twee nullen waarop nog zes getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer één bij drie centimeter in omvang (klein dus). Deze staat op de kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als je het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt.

    We zien de codes graag tegemoet zodat we ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

    Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wijntje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik codes moet aanleveren die ik niet heb omdat ik geen toegang heb in een oud papierbak van de gemeente
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen