Klacht Spotta: Gooi geen pakketjes folders in plastic in oud papierbak

sad Niet opgelost
Wijntje

Vorige week maandag gooit een dame een behoorlijke hoeveelheid pakketjes folders met het plastic er nog omheen in de oud papierbak aan de meester van houtenstraat in ridderkerk. Snap dat er soms pakketjes over zijn (maar dit waren er wel weg veel ?!).maar haal dan in ieder geval het plastic eraf als je ze in een oud papierbak gooit als dit uberhaupr de bedoeling is ??

Medewerkers erop aan spreken.

Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten dat je een partij folderpakketten hebt gevonden. We waarderen het enorm dat je de moeite neemt hier een melding van te maken.

Wil je ons laten weten of de folders er nog steeds liggen?.

Melding met code
    We willen de bezorger hierop aanspreken. Hiervoor hebben we de code nodig die op het folderpakket staat. Kan je de code aan ons doorgeven?

Waar vind je de code?
    De code begint met één of twee nullen waarop nog zes getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer één bij drie centimeter in omvang (klein dus). Deze staat op de kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als je het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt.

We zien de codes graag tegemoet zodat we ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

Wijntje
Dat ik codes moet aanleveren die ik niet heb omdat ik geen toegang heb in een oud papierbak van de gemeente

Ook een klacht indienen over Spotta?