Klacht Spotta: Graag weer bezorging van folders

Siel17

Al een aantal weken komen de folders niet. Toch lezen we ze graag en zouden het fijn vinden als ze weer bezorgd wordene.

Kijken of er indrdaad geen bezorger loopt, (misschien wordt het bij het afval gedumpt) en zo mogelijk een bezorger zoeken

Spotta

Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben u een mail verstuurd om u het e.e.a. te informeren over de bezorging in uw wijk.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?