Klacht Spotta: Ik heb geen folders ontvangen

Klachtnummer
# 457001
Gebruiker
spooky13
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Deze week geen folders ontvangen.

De oplossing

Zorgen dat er beter wordt bezorgd en dat er ook niet om de haverklap een ander loopt. Zelf 12 jaar folders gelopen dus weet wat het is. (helaas gingen mijn folders naar spotta) Zorg ook voor 1 of 2 vaste bezorgdagen . Bijv vrijdag met uitloop naar zaterdag.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/ mevrouw,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet hebt ontvangen. Het is uiteraard de bedoeling dat je de folders nu weer thuis had moeten ontvangen.

    Melding
    We nemen nogmaals contact met onze bezorger op en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

    Tip
    Heb je in de tussentijd Folders.nl of onze www.Folders.nl/app al bekeken? Hiermee heb je de beste aanbiedingen en de leukste inspiratie altijd bij de hand. Waar je ook bent. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

    Tot slot
    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via
    https://www.spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag toegewenst.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen