Klacht Spotta: Ik krijg al een half jaar geen reclame folders meer terwijl ik die wel wil!

paardenbloem

Geen reclame folders ontvangen.

Dat ik de reclame folders weer ontvang.

Spotta
    2033370

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je ons folderpakket niet hebt gehad. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot

Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale

folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Ook een klacht indienen over Spotta?